מדריך | שדרוג מווינדוס 10 לווינדוס 11 דרך עדכוני וינדוס - הארכת זמן הביטול

הועבר Windows 11
1 2 1.1k 1
  • מנהל האתר

    MadrichimTip

    שימו לב! ניתן לבצע מדריך זה רק בתוך 10 יום מעדכון הוינדוס!

    MadrichimTip

    שימו לב! פעולה זו תגרום לשמירת קבצי מערכת ההפעלה הישנה בדיסק למשך זמן רב יותר, ולא מומלצת בהכרח למי שיש לו שטח אחסון מצומצם.

    כאשר משדרגים מווינדוס 10 לווינדוס 11 דרך עדכוני וינדוס, כברירת מחדל נשמרים קבצי מערכת ההפעלה הקודמת (ווינדוס 10) בכונן למשך 10 ימים בתקיה בשם Windows.old:
    73857575-518a-4ee1-9ff3-a6ff1610b6cb-image.png
    מטרת השמירה היא כדי שיהיה ניתן במידת הצורך, לבטל את השדרוג ו"לשנמך" חזרה לווינדוס 10 בקלות (הדגמה בספוילר).

    יש להיכנס ל"הסטורית עדכונים" ב"עדכוני וינדוס" (ניתן ללחוץ על הקישור הזה כדי לפתוח ישירות):
    54655ae8-e5f2-494b-91ae-6ea9c24476cb-image.png
    18c310aa-0410-46ee-a3f3-61b4e50451e6-image.png
    7941c643-b36e-42b2-9f5c-cd3b862d9283-image.png
    שימו לב - באם כפתור "חזור" לא מופיע או לא ניתן ללחיצה, סימן שהקבצים כבר נמחקו מהמערכת, וכדי לשנמך חזרה יש להתקין ווינדוס 10 מקובץ ISO - ע"י התקנה נקיה מהביוס, או מתוך המערכת - להוריד קובץ ISO של ווינדוס 10, לפתוח את קובץ הISO בסייר הקבצים, והפעלת הקובץ setup.exe ולהמשיך בתהליך ההתקנה.

    אלא שלאחר 10 ימים, הקבצים נמחקים אוטומטית מהמחשב, וכבר לא ניתן לבטל בקלות את השדרוג.
    במדריך יוסבר כיצד להאריך את הזמן שבו יהיה ניתן לחזור לווינדוס 10 בקלות דרך ההגדרות מעבר ל10 יום של ברירת המחדל (עד 60 יום).

    יש לפתוח את שורת הפקודה במצב מנהל (לחצן ימני על סמל התחל > "מסוף וינדוס (ניהול)"), ולהדביק את הפקודה הבאה ואנטר:

    dism /online /Set-OSUninstallWindow /Value:60
    

    MitmachimTip

    בדוגמה ההגדרה היא 60 ימים, אבל ניתן לכתוב כל מספר בין 2 ל-60 במקום ה60, לדוגמה: dism /online /Set-OSUninstallWindow /Value:30 עבור 30 יום.

    לאחר מכן ניתן להריץ את הפקודה הבאה כדי לוודא שההגדרה אכן השתנתה ל-60 יום (או כל מספר אחר שבחרתם):

    DISM /Online /Get-OSUninstallWindow
    
  • ShlomoS Shlomo העביר נושא זה מ-טיוטות ב-

מדריכים מומלצים נוספים
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    1k צפיות
    ShlomoS
    MadrichimTipScreenToGif היא תוכנת הסרטת מסך חינמית בקוד פתוח המאפשרת שמירה של ההסרטה בפורמטי וידאו שונים, או בפורמט תמונת gif. התוכנה בעברית. תוכנה זו מכילה אופציות רבות מאוד, פשוט נסו ותיהנו. שימו לב! כדי שהתוכנה תעבוד, חובה שיהיה מותקן במחשב Net Framework 6 ומעלה. להלן קישורים ישירים להורדה של Net Framework 6 לגרסאות השונות של Windows: (מקור) עבור x64 סיביות (הכי נפוץ, כנראה זה מה שיש לכם) עבור x86 (32 סיביות) עבור Windows Arm64 הורדת התוכנה עצמה - גרסה 2.35.3 (ניתן לבדוק כאן מה הגרסה האחרונה שקיימת כרגע): 64 סיביות: גרסה ניידת | גרסת התקנה 32 סיביות: גרסה ניידת | גרסת התקנה לחילופין, ניתן להתקין ישירות מחנות מייקרוסופט או מאתר התוכנה. צילומי מסך Spoiler [image: rxwy53kpzpmbhsmc7j9b.png] זוהו מסך הפתיחה המוגדר כברירת מחדל של התוכנה. ניתן להגדיר שהתוכנה תיפתח ישירות לתוך המקליטים והעורך. [image: icsgjgviyoknz8yqxvoz.png] זהו ממשק המשתמש של מקליט מסך ברירת המחדל. פשוט מעבירים את החלון הזה על גבי התוכן שרוצים להקליט. [image: jt6d1nilero9qxg9qgrf.gif] אם תלחץ ותגרור את סמל הכוונת לחלון, המקליט יתאים את עצמו לגבולות. [image: fjopgjggwslhfu5a1dik.gif] זהו ממשק המשתמש החדש של המקליט , המאפשר לך ללחוץ ולגרור כדי לבחור אזור במסך. [image: qsyho6q9qknrwqj0d5v3.gif] זהו העורך, שבו ניתן את ההקלטות ולייצא אותו ל-gif , apng , וידאו , project , תמונות ו- psd . [image: ahj5puj4fhmebg6xwd5k.png] זה מקליט מצלמת האינטרנט. [image: nodt0tz3xgegwoc0oufl.gif] מסך ההגדרות של תוכנת ScreenToGif.
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    4k צפיות
    ShlomoS
    כידוע, כדי להתקין ווינדוס 11 באופן רשמי צריך לעמוד בדרישות מערכת שונות של מייקרוסופט, למשל נדרש שבב TPM בגרסה 2, ומעבד מספיק חדש. עם זאת, ישנן דרכים רבות לעקוף את הדרישות הללו, ולהתקין ווינדוס 11 גם על מחשב שלא עומד בדרישות. עם זאת, חשוב לציין שבמקרים רבים גם אם תצליחו להתקין, המערכת לא תעבוד כמו שצריך וייתכנו קריסות ובאגים. כמו כן, מייקרוסופט מזהירים שמחשבים שלא עומדים בדרישות - גם אם תצליחו להתקין את הווינדוס 11, הם לא יקבלו עדכונים בהמשך. במדריך זה, נביא 2 דרכים להתקנת ווינדוס 11 על כל מחשב. דרך א' - סקריפט שדרוג אוטומטי זהו סקריפט אוטומטי לחלוטין, שכל מה שעליכם לעשות זה להפעיל אותו, לבחור מהדורה רצויה, והסקריפט כבר יעשה את כל השאר לבד... את הסקריפט ניתן להוריד מדף המאגר בגיטאהב, והנה לינק ישיר להורדה למי שמסתבך. לאחר מכן חלצו את התקייה מתוך קובץ הזיפ הדחוס, והפעילו את הקובץ MediaCreationTool.bat. הסקריפט ישאל אותכם באיזו מהדורה אתם מעוניינים, תבחרו 11 - דהיינו ווינדוס 11: [image: h2cxz6gfqh02derz1can.png] ולאחר מכן ללחוץ על Auto Setup. וזהו, הסקריפט ירוץ ויעשה הכל לבד, ובסופו של התהליך תקבלו ווינדוס 11. סרטון הדרכה ותיאור מפורט: קרדיט לכאן וכמובן ליוצר הסרטון. דרך ב' - צריבת קובץ ערוך - ע"י תוכנת RUFUS תוכנת rufus (להורדה) היא תוכנה ידועה לצריבת מערכות הפעלה על התקנים ניידים דוגמה דיסק און קי. מה שצריך לעשות הוא להוריד תמונת דיסק של ווינדוס 11 (ניתן להוריד בחץ הקטן ליד כפתור "בחירה" או במגוון דרכים אחרות - כולל דרך הכלי הרשמי. להיכנס ל-Rufus ולבחור את הקובץ והכונן וללחוץ "התחלה": [image: d1vxtbnqzgt8u6v8g9ib.png] תיבת הסימון הראשונה המסומנת בתמונה היא הסרת הדרישות מינמום - TPM, ראם וכו', השניה היא לדלג על הדרישה לחבר חשבון מייקרוסופט במהלך ההתקנה, והשלישית היא לדלג על מסך שאלות הפרטיות בהתקנה (תמונה בספוילר) Spoiler [image: pd1ontq4ek4pcryk5wr9.png]
  • 1 הצבעות
    2 פוסטים
    3k צפיות
    ShlomoS
    במידה ושכחתם במהלך ההתקנה להוסיף שפה עברית, תוכלו להריץ את ההתקנה מחדש בצורה תקינה, או להשתמש בקובץ הזה שמוסיף ל-GreenShot שפה עברית (ואח"כ לבחור בהגדרות בעברית כמו שהוסבר למעלה).
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    1k צפיות
    ShlomoS
    הכניסו את הנ"ל לתיקיית system/media ע"י סייר רוט (מומלץ ע"י רוט אקספלורר, להורדה: root explorer) אנימציה ש@איש-אמת העלה מפורום xda: bootanimation.zip (אנימציות רבות נוספות ניתן למצוא כאן אנימציה ש@zalmensmok הכין מאנימציה של נוקיה 208: bootanimation.zip (יש להוריד את (1) משם הקובץ) באם תרצו אנימציה גם בהדלקה: יש לשכפל (העתק-הדבק) את הקובץ ZIP ולקרוא לקובץ המשוכפל בשם: shtownanimation.zip להוריד את הקובץ הבא: bootanimation ולהכניס לנתיב /bin) (ולא /system/bin) . הסייר ישאל אותך האם להחליף, תאשר [יש לשמור את הקובץ המקורי כי אם זה לא יעבוד אז הכיבוי שלו יהיה מאוד מציק] לחיצה ארוכה על הקובץ שהעתקנו כעת (ללא הסיומת), ובאפשרויות נוספות ללחוץ על "הרשאות", ולשנות את מספר האוקטלי ל-7777 (הרשאות מלאות). לחיצה קצרה על הקובץ, ובחירה בהרצה באמצעות לינוקס סקריפט. האנימציה אמורה להידלק ולאחר מכן האנימציה תופעל בקביעות בעת הכיבוי/הדלקה. נספח: תוכנה ליצירת קבצי ZIP לאתחול, משום מה עובדת רק על יצירה מתוך קובץ gif, להורדה: https://boot-animation-factory.en.lo4d.com/download/mirror-ls1 קרדיט ל@zalmensmok על הקבצים וההדרכה שהובילו למדריך זה.