ScreenToGif | תוכנת הסרטת מסך עם אופציית שמירה בפורמט gif

  • מנהל האתר

    MadrichimTip

    ScreenToGif היא תוכנת הסרטת מסך חינמית בקוד פתוח המאפשרת שמירה של ההסרטה בפורמטי וידאו שונים, או בפורמט תמונת gif.
    התוכנה בעברית.
    תוכנה זו מכילה אופציות רבות מאוד, פשוט נסו ותיהנו.


    שימו לב! כדי שהתוכנה תעבוד, חובה שיהיה מותקן במחשב Net Framework 6 ומעלה.
    להלן קישורים ישירים להורדה של Net Framework 6 לגרסאות השונות של Windows: (מקור)


    הורדת התוכנה עצמה - גרסה 2.35.3 (ניתן לבדוק כאן מה הגרסה האחרונה שקיימת כרגע):


    לחילופין, ניתן להתקין ישירות מחנות מייקרוסופט או מאתר התוכנה.

    צילומי מסך

    4d8186d2-d29d-459d-ba09-8650bf05aa4c-image.png
    זוהו מסך הפתיחה המוגדר כברירת מחדל של התוכנה.
    ניתן להגדיר שהתוכנה תיפתח ישירות לתוך המקליטים והעורך.
    445f2792-1329-43d9-93ce-e93334059180-image.png
    זהו ממשק המשתמש של מקליט מסך ברירת המחדל. פשוט מעבירים את החלון הזה על גבי התוכן שרוצים להקליט.

    Recorder-Old.220d6f4d (1).gif
    אם תלחץ ותגרור את סמל הכוונת לחלון, המקליט יתאים את עצמו לגבולות.
    Recorder-New.e3003335 (1).gif
    זהו ממשק המשתמש החדש של המקליט , המאפשר לך ללחוץ ולגרור כדי לבחור אזור במסך.

    Editor.3586032f.gif
    זהו העורך, שבו ניתן את ההקלטות ולייצא אותו ל-gif , apng , וידאו , project , תמונות ו- psd .

    13096cea-2ac1-4d03-9059-d2d604e3e586-image.png
    זה מקליט מצלמת האינטרנט.
    Options.81fe1da1.gif
    מסך ההגדרות של תוכנת ScreenToGif.

  • ShlomoS Shlomo העביר נושא זה מ-טיוטות ב-

מדריכים מומלצים נוספים
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    1k צפיות
    ShlomoS
    מכירים את זה שאתם רוצים למחוק או לגזור תיקיה במחשב או בדיסק הנשלף שלכם, והמחשב כותב לכם שאתם צריכים הרשאת ניהול בכדי למחוק או לגזור את התיקייה? דבר זה קורה בגלל שבהגדרות התיקייה מוגדרים רק משתמשים מסויימים כמנהלים על התוכן, ועל כן אתם צריכים לאשר שאתם המנהלים של התיקייה, אפשר לשנות את ההגדרות הללו עם המאפיינים של התיקייה בלשונית אבטחה, אך כשזה מגיע לעשרות או מאות תיקיות כאלה, זה עלול לקחת זמן מה, וזה חוץ מהפעולות שדורשות ידע... אחרי ההתקנה תלחצו לחצן ימני על כל תיקייה שתרצו, ותלחצו על האופציה החדשה שנוספה - "Take ownership": [image: trzxlhb3edzfpdplfuvy.png] יפתחו ויסגרו מספר חלונות שחורים של שורת הפקודה (לפי כמות הקבצים שעליהם לקחתם בעלות), כאלה בערך: [image: pv0wpckvyqfah8cswigy.jpg] ובסיום הפעולה יהיה לכם הרשאות מלאות על התקיה. הורדות: הוספת כפתור "Take Ownership" בתפריט קליק ימני הרגיל: Add_Take_Ownership_to_context_menu.reg הוספת הכפתור רק לתפריט המורחב - שמוצג בלחיצה על שיפט+מקש ימני: Add_Shift+Right-Click_Take_Ownership_with_Pause_to_context_menu.reg הורידו את הגרסה הרצויה, הפעילו את הקובץ, ואשרו. התחרטתם? הכפתור מפריע לכם? רציתם רק לקבל הרשאה על קובץ ספציפי ולא מעוניינים בכפתור באופן קבוע? הורידו את הקובץ הבא: Remove_Take_Ownership_from_context_menu.reg הפעילו ואשרו, והכפתור יוסר. קרדיט; קרדיט על חלק מהניסוח.
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    2k צפיות
    ShlomoS
    WSA, או Windows Subsystem for Android, היא בעצם סביבת האנדרואיד של ווינדוס 11. ה-WSA נחשב לחסכוני במעבד לעומת האימולטורים כגון נוקס ובלוסטאקס, אך הוא משתמש בהרבה זיכרון (ראם). כרגע, ה-WSA הרשמי תומך רק בהתקנת אפליקציות מחנות אמזון, וגם זה רק לבעלי חשבון אמזון ארה"ב, ורק למשתמשי תוכנית ווינדוס אינסיידר במסלול בטא. עם זאת, ניתן (גם ברשמי, אך זה יהיה בלי שירותי גוגל פליי, חנות גוגל פליי או רוט) להתקין אפליקציות באמצעות adb, או להשתמש בתוכנה מעולה שהופכת את ההתקנה לממש פשוטה. בסדרת מדריכים זאת, נסקור את נושא ה-WSA על שלל האופציות שלו, כולל האפשרות לרוט ושירותי/חנות גוגל, והוספת תעודות אבטחה. שימו לב: מלבד רשימת הדרישות הרגילה של ווינדוס 11, ל-WSA דרישות נוספות משלו: 8 GB של זיכרון RAM, וכונן מסוג SSD.
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    1k צפיות
    ShlomoS
    מדריך בסיסי לשימוש בתוכנה אחרי ההתקנה מומלץ ללחוץ על זה [image: ecmbbcydigcjtbrdejaa.png] ושם לסמן את שתי האפשרות האלה [image: fcnkvywlcyxdlkt7bgap.png] כדי שמתי שמצלמים את המסך יראו את העכבר וגם את הלחיצות של צד ימין ושל צד שמאל ובנוסף ניתן גם לבחור מה הצבע שיופיע בכל לחציה דבר נוסף אם נרצה אז ניתן לשנות את איכות ההקלטה ולבחור באיכות מלאה בצד שמאל בתוכנה נלחץ על [image: s1h52rcs5pnhdqwkv0xx.png] ואז למטה בצד ימין על הגדרות ושם נשנה את האיכות ל100 במקום 80 [image: qafvtq9toqymwzqcvyby.png] דבר נוסף שמומלץ לשנות בלשונית וידאו את המקש שמפעיל את ההקלטה ומפסיק מוגדר שם כברירת מחדל המקש F12 ואם מצלמים למשל בכרום זה פותח את הקונסול ויכול להפריע לכן אפשר לשנות למשל לF5 [image: dhfp0bykidj3szkysorl.png] בזמן ההקלטה ברירת המחדל שישמעו את צלילי המחשב. אם רוצים שישמעו את הקול שלנו, נלחץ על המקרופון פה: [image: j9px4nkyhza8w2vcfjbc.png] ושם ניתן להוסיף את ההתקן של המקרופון שלנו [image: ns9nqu3dr1bmljv1zz9w.png] בברית מחדל התוכנה שומרת את הוידאו על שולחן העבודה לכן אם נרצה ניתן לשנות את זה בלשונית כללי בצד ימין ואז פה: [image: vmqf4spfrxoimketlieq.png] כעת שלב הצילום עצמו אם רוצים להסריט את כל המסך אז בוחרים מסך מלא: [image: cw68kdxzllbjhr87o8wi.png] או אופציה אחרת אם נרצה לפני שמתחילים להסריט מומלץ ללחוץ בתוכנה על זה: [image: lyfyzn5vn8uzljojlctf.png] וכך התוכנה תיסגר לתפריט מגש שורת המשימות ולא יראו אותה על המסך ואז להתחיל את הצילום ולהפסיק עם המקש שהגדרנו. קרדיט.
  • להורדה | תוכנת קליק שיטה עיוורת

    תוכנות להורדה - מסודר
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    24k צפיות
    ShlomoS
    תוכנה מצוינת ללימוד כתיבה בשיטה עיוורת. להורדה כאן. קרדיט.