Take Ownership - קבלת הרשאות על קבצי מערכת בלחיצת כפתור!

סקריפטים
1 1 1.3k 1
  • מנהל האתר

    מכירים את זה שאתם רוצים למחוק או לגזור תיקיה במחשב או בדיסק הנשלף שלכם, והמחשב כותב לכם שאתם צריכים הרשאת ניהול בכדי למחוק או לגזור את התיקייה?
    דבר זה קורה בגלל שבהגדרות התיקייה מוגדרים רק משתמשים מסויימים כמנהלים על התוכן, ועל כן אתם צריכים לאשר שאתם המנהלים של התיקייה, אפשר לשנות את ההגדרות הללו עם המאפיינים של התיקייה בלשונית אבטחה, אך כשזה מגיע לעשרות או מאות תיקיות כאלה, זה עלול לקחת זמן מה, וזה חוץ מהפעולות שדורשות ידע...

    אחרי ההתקנה תלחצו לחצן ימני על כל תיקייה שתרצו, ותלחצו על האופציה החדשה שנוספה - "Take ownership":
    3b780a13-df09-45b8-a1ca-1f530b17c2a6-image.png
    יפתחו ויסגרו מספר חלונות שחורים של שורת הפקודה (לפי כמות הקבצים שעליהם לקחתם בעלות), כאלה בערך:
    pause_command.jpg
    ובסיום הפעולה יהיה לכם הרשאות מלאות על התקיה.

    הורדות:

    הורידו את הגרסה הרצויה, הפעילו את הקובץ, ואשרו.

    התחרטתם? הכפתור מפריע לכם? רציתם רק לקבל הרשאה על קובץ ספציפי ולא מעוניינים בכפתור באופן קבוע?
    הורידו את הקובץ הבא:
    Remove_Take_Ownership_from_context_menu.reg
    הפעילו ואשרו, והכפתור יוסר.


    קרדיט; קרדיט על חלק מהניסוח.

מדריכים מומלצים נוספים
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    924 צפיות
    ShlomoS
    ישנם סרטונים שהשמע רץ לפני הוידאו (או להיפך), והתוצאה היא שרואים את השפתיים זזות לא באותו זמן ששומעים את המילים. הפעלה זמנית של הסרטון בצורה תקינה באמצעות תוכנת VLC: ניתן לתקן זאת באמצעות נגן המדיה VLC (אותו ניתן להוריד בחינם מהאתר הרשמי) - הפעילו את הסרטון הבעייתי, החליפו את שפת הכתיבה של המקלדת לאנגלית, ואז לחצו במקשים הבאים: מקש האות J, ימהר ב-50 מילישניות את האודיו, ומקש האות K יאט את השמע ב-50 מילישניות. אם הפער בין השמע לוידאו גדול, תצטרכו ללחוץ כמה פעמים. שימו לב - לא נעשה כל שינוי בקובץ עצמו, ולכן בפעם הבאה שתפתחו את הסרטון - תצטרכו לכוונן אותו מחדש. תיקון קבוע (באמצעות תוכנת Avidemux): Avidemux הוא עורך וידיאו חינמי בקוד פתוח עבור. באמצעות התוכנה הזאת ניתן לערוך סרטונים ולהמיר אותם מפורמט אחד לאחר. תוכנה זו תשמש אותנו כעת לתיקון הסנכרון של השמע והוידאו באופן קבוע (בסרטון הספציפי, כמובן). הורידו את התוכנה מכאן (39.1 מגה) התקינו את התוכנה, ופתחו אותה. כעת, נייבא את הסרטון אל התוכנה. לאחר שנעשה זאת, נראה את האפשרות "Copy" תחת "Video Output". אם נרצה שהסרטון המתוקן יישמר בפורמט שונה מהפורמט המקורי, נלחץ על הכפתור ונבחר פורמט רצוי, אך אם אין לנו צורך בשינוי הפורמט, נשאיר את ההגדרה על מצב "Copy". כעת, כדי לתקן את השהיית השמע, נסמן את האפשרות "Shift" ב"Audio Output", ונכתוב בחלון המסומן בתמונה את הערך באלפיות שנייה (1000 אלפיות שנייה = שנייה אחת). נכניס ערך שלילי (למשל 150-) אם השמע בסרטון הוא לפני הווידיאו; [image: wvep2paedq8tiw2e5zx0.png] טיפ: הדרך הטובה ביותר להשיג ערך זה, היא באמצעות תיקון זמני בתוכנת VLC שהובא למעלה, ואז הכנסה בתוכנת Avidemux של הערך הסופי שהייתם מרוצים ממנו בתוכנת VLC (כשמשנים באופן זמני באמצעות VLC, מוצג הערך הנוכחי מעל הסרטון). כעת נשמור את הקובץ המתוקן בכפתור המסומן: [image: a8iqfwzfseptvytoypsk.png] קרדיט.
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    1k צפיות
    ShlomoS
    MadrichimTipלתוכנה שעושה את זה בממשק גרפי (בעברית) לחץ כאן. מכירים את זה שאנחנו צריכים לפתוח קבצים מסוגים שונים בתוכנה מסויימת? לדוגמה בפנקס רשימות יש לנו כל מיני קבצים שאפילו שזה סיומת אחרת אנחנו נפתח בפנקס רשימות. הבעיה שכל פעם אנחנו צריכים לעשות "פתח באמצעות" > "אפשרויות נוספות". להלן הדרכה להוספה של אפשרות כזו בתפריט מקש ימני. זה הקוד למי שרוצה: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\פתח בפנקס רשימות] @="" "icon"="\"C:\\Windows\\system32\\notepad.exe\"" [HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\פתח בפנקס רשימות\command] @="\"C:\\Windows\\system32\\notepad.exe\" \"%1\"" או בקובץ להוספה מהירה: פתח בפנקס רשימות.reg כעת תוכלו ללחוץ על כל סוגי הקבצים לחיצה ימנית ואז "פתח בפנקס רשימות". אם נרצה לשנות את זה לתוכנה אחרת לאחר התקנת הרגיסטי (עדיף, או לערוך אבל צריך שני סאלשים, כזה: \) נכנס לריגסטרי ע"י חיפוש בהתחל regedit. נגיע למיקום הזה: Computer\HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\פתח בפנקס רשימות נשנה את השם "פתח בפנקס רשימות" לתוכנה שנרצה לדוגמה "פתח בפורמט פקטורי". לאחר מכן נערוך את המיקום של האייקון [image: xctmtx5jjkyethdp4xbh.png] וכן את המיקום דרך איזה תוכנה הקובץ יפתח; מה שמודגש בכחול זה המיקום ואותו נשנה: [image: jqoam4dnvbr9ycxztazj.png] [image: qjiupmwwwnoytcdh6if4.png] נשאיר את אחוז 1. וזהו כעת זה יופיע בתפריט מקש ימני לפי מה שהגדרנו. לדוגמה קובץ מוכן עבור פורמט פקטורי: פתח בפורמט פקטורי.reg קרדיט.
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    597 צפיות
    ShlomoS
    ניתן לעשות זאת על ידי שמריצים את הפקודה הבאה ב-CMD (שורת הפקודה): (יש להחליף את האות z בסוף באות הכונן הרלוונטי). attrib -s -h -r /s /d z:\*.* קרדיט @משחזר-מידע
  • 1 הצבעות
    2 פוסטים
    3k צפיות
    ShlomoS
    במידה ושכחתם במהלך ההתקנה להוסיף שפה עברית, תוכלו להריץ את ההתקנה מחדש בצורה תקינה, או להשתמש בקובץ הזה שמוסיף ל-GreenShot שפה עברית (ואח"כ לבחור בהגדרות בעברית כמו שהוסבר למעלה).