Take Ownership - קבלת הרשאות על קבצי מערכת בלחיצת כפתור!

סקריפטים
1 1 1.3k 1
  • מנהל האתר

    מכירים את זה שאתם רוצים למחוק או לגזור תיקיה במחשב או בדיסק הנשלף שלכם, והמחשב כותב לכם שאתם צריכים הרשאת ניהול בכדי למחוק או לגזור את התיקייה?
    דבר זה קורה בגלל שבהגדרות התיקייה מוגדרים רק משתמשים מסויימים כמנהלים על התוכן, ועל כן אתם צריכים לאשר שאתם המנהלים של התיקייה, אפשר לשנות את ההגדרות הללו עם המאפיינים של התיקייה בלשונית אבטחה, אך כשזה מגיע לעשרות או מאות תיקיות כאלה, זה עלול לקחת זמן מה, וזה חוץ מהפעולות שדורשות ידע...

    אחרי ההתקנה תלחצו לחצן ימני על כל תיקייה שתרצו, ותלחצו על האופציה החדשה שנוספה - "Take ownership":
    3b780a13-df09-45b8-a1ca-1f530b17c2a6-image.png
    יפתחו ויסגרו מספר חלונות שחורים של שורת הפקודה (לפי כמות הקבצים שעליהם לקחתם בעלות), כאלה בערך:
    pause_command.jpg
    ובסיום הפעולה יהיה לכם הרשאות מלאות על התקיה.

    הורדות:

    הורידו את הגרסה הרצויה, הפעילו את הקובץ, ואשרו.

    התחרטתם? הכפתור מפריע לכם? רציתם רק לקבל הרשאה על קובץ ספציפי ולא מעוניינים בכפתור באופן קבוע?
    הורידו את הקובץ הבא:
    Remove_Take_Ownership_from_context_menu.reg
    הפעילו ואשרו, והכפתור יוסר.


    קרדיט; קרדיט על חלק מהניסוח.

מדריכים מומלצים נוספים
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    2k צפיות
    ShlomoS
    ReNamer היא תוכנה משוכללת ביותר לשינוי שמות קבצים, כולל קידומות, סיומות, החלפות, הסרת תוכן של סוגריים, הוספת רצפי מספרים, שינוי סיומות קבצים, שימוש במידע הקובץ (אמן, אלבום וכו') בקבצי שמע, ועוד. למשתמשים מתקדמים ישנה תמיכה בביטויים רגולריים ואף בסקריפט Pascal, המאפשר למשתמשים לתכנת כלל שינוי שמות משלהם. להורדת גרסה ניידת של התוכנה | להורדת גרסת התקנה של התוכנה הוספת ממשק בעברית להוספת ממשק מתורגם לעברית - ייחודי לאתר מדריכים: יש להוריד את הקובץ הבא: ReNamer.he.po להעתיק את הקובץ לתקיית התוכנה: בגרסה ההתקנה: להעתיק את הקובץ לנתיב C:\Program Files (x86)\ReNamer\Languages בגרסה הניידת: להעתיק את הקובץ לתקיה Languages יש לסגור את התוכנה ולפתוח אותו מחדש, והיא תיפתח בממשק עברית: [image: 1688434316785-cleanshot-2023-07-04-at-04.31.11-2x.png] [image: 1688434329959-c3802fc8-ec99-425a-b0d0-84ef0d63b790-cleanshot-2023-07-04-at-04.32.06-2x.png] קישורים למידע נוסף מדריך לממשק באנגלית בפורום מתמחים טופ: https://mitmachim.top/topic/32492/מדריך-תוכנה-לעריכת-שמות-מרובים-של-קבצים אתר התיעוד הרשמי (באנגלית): https://www.den4b.com/wiki/ReNamer
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    3k צפיות
    ShlomoS
    תוכנה גרפית שעושה את אותה פעולה: https://www.sordum.org/14479/windows-11-classic-context-menu-v1-2 MadrichimTipהרצת הפקודה תסגור את כל החלונות הפתוחים של סייר הקבצים, ותעצור פעולות העתקה/העברה! שימו לב שלא פועל משהו חשוב לפני הרצת הפקודה! בווינדוס 11 נקטו בגישה מנימליסטית, ובתפריט מקש ימני - מופיעות רק מעט פונקציות מובנות, כגון העתק, גזור, וכדומה, ואם רוצים להשתמש באופציה שתוכנה מוסיפה - למשל חילוץ/דחיסת קובץ באמצעות תוכנת WinRar - תצטרכו לעבור ל"אפשרויות נוספות": [image: xuobivj9iikew1w44f0w.png] פתרון בקצרה: להוריד את הקובץ הזה ולהריץ, כמובן לאחר שמוודאים שלא מתבצעת כעת פעולת העתקת/העברת קבצים כיוון שהיא תופסק. ובהרחבה... ניתן לשנות זאת באמצעות התוכנה המובאת כאן, (אגב זו תוכנה שאפשר דרכה גם להחזיר את ההתחל של וינדוס 10, או לשלוט בגודל ומיקום ההתחל החדש של ווינדוס 11), אך מכיוון שזו תוכנה שאפשר בטעות לעשות איתה נזקים, כיוון שהיא משוכללת מוד ובאנגלית מלאה, נביא כאן דרך שניה ופשוט יותר: להריץ את הקובץ הזה או להריץ בשורת הפקודה (CMD בלבד!) (אין צורך להריץ כמנהל, כיוון שההגדרה הינה למשתמש הנוכחי בלבד) את השורה הבאה: reg.exe add "HKCU\Software\Classes\CLSID\{86ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2}\InprocServer32" /f /ve ולאחר מכן את הפקודה הזאת (שימו לב לוודא שלא מתבצעת כעת פעולת העתקת/העברת קבצים כיוון שהיא תופסק): taskkill /f /im explorer.exe && start explorer.exe ותקבלו את התפריט המורחב של ווינדוס 10. התחרטתם? אין בעיה! הפעילו את הקובץ הזה או הריצו בשורת הפקודה (CMD בלבד!) את הפקודה הזאת: reg.exe delete "HKCU\Software\Classes\CLSID\{86ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2}" /f ולאחר מכן את הפקודה הזאת: taskkill /f /im explorer.exe && start explorer.exe קרדיט: xda, reddit.
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    2k צפיות
    ShlomoS
    Warningנראה שהאפליקציה הוסרה מחנות גוגל, ההתקנה באחריות המשתמש בלבד למחשב יש כידוע את תוכנת החיפוש everything, שמציגה את תוצאות החיפוש באופן מיידי. מצאתי אפליקציה לאנדרואיד בשם Andro search, שבה ניתן לבצע חיפוש, והאפליקציה מציגה מיידית את התוצאות - אפליקציות וקבצים. התוכנה מעדכנת את האינדקס שלה כאשר מתבצעים שינויים בקבצים; והאינדקס שלה לא שוקל הרבה - לדוגמה במכשיר עם כ-50GB קבצים ואפליקציות, האינדקס שקל 24 מגה בלבד. היישום מכיל גם ווידג'ט אופציונלי למסך הבית, לחיפוש מהיר של קבצים. https://androsearch.en.aptoide.com/app
  • סקריפט | עקוף הרשאות מנהל

    הועבר סקריפטים bat reg
    1
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    2k צפיות
    ShlomoS
    רוצים להריץ תוכנות או להתקין תוכנות שדורשות הפעלה כמנהל המערכת בלי להיות מנהל המערכת? קחו את זה! ניתן גם ליצור לבד את הקובץ: יש להעתיק את הטקסט שבתוך המסגרת ולהדביק אותו בתוך קובץ טקסט ואז לשמור אותו בסיומת reg., אחרי שתלחצו על הקובץ פעם אחת יתווסף לכם (במשתמש שבו הפעלתם את הקובץ בלבד) בתפריט ההקשר (לחצן ימני בלע"ז) האופציה לעקוף את ההפעלה כמנהל... שימו לב, בווינדוס 7 יש צורך בהרשאת מנהל בשביל להוסיף את הסקריפט, אך לאחר ההוספה כמנהל ניתן להשתמש בו כדי להתקין ללא הרשאות מנהל. Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\forcerunasinvoker] @="Run without privilege elevation" [HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\forcerunasinvoker\command] @="cmd /min /C \"set __COMPAT_LAYER=RUNASINVOKER && start \"\" \"%1\"\"" ניתן גם להוריד קובץ מוכן: כאן [סיסמה לחילוץ: shlomo] (גרסת @למדן-וידען בתחומים) או את הקובץ הבא (מכיל את הקוד המופיע במסגרת למעלה): RunAsInvoker.reg להסרת ההתקנה של הסקריפט הקישו על מקש ווינדוס+R ואז הקלידו regedit ואנטר, וכך להיכנס לרישום - ריג'סטרי של המחשב, ולמחוק את מה שמופיע בנתיב הזה: HKEY_CLASSES_ROOT*\shell\forcerunasinvoker והזה: HKEY_CLASSES_ROOT*\shell\forcerunasinvoker\command או להריץ בשורת הפקודה (CMD) את השורה הבאה: reg delete HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\*\shell\forcerunasinvoker /f קרדיט לרוב החומר שבמדריך.