מדריך | סוגי תיקיות ב-System

הועבר שיאומי - Qin 1s+
1 1 1.1k 1
  • מנהל האתר

    • app: אפליקציות מערכת. אפשר להכניס לשם אפליקציות שיופיעו (לאחר הפעלה מחדש) כאפליקציית מערכת.
    • priv-app: אפליקציות מערכת עם יותר הרשאות. priv מלשון פריבילגיה.
    • vital-app: מאפשר להכניס אפליקציות לשם שיוצגו כאפליקציות רגילות הניתנות להסרה, אך בפרמוט המכשיר האפליקציה תחזור. נפוץ בשימוש אצל בוני גרסאות, למשל את הלוח עברי מקובל להכניס לשם.

מדריכים מומלצים נוספים
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    1k צפיות
    ShlomoS
    MadrichimTipשימו לב! ניתן לבצע מדריך זה רק בתוך 10 יום מעדכון הוינדוס! MadrichimTipשימו לב! פעולה זו תגרום לשמירת קבצי מערכת ההפעלה הישנה בדיסק למשך זמן רב יותר, ולא מומלצת בהכרח למי שיש לו שטח אחסון מצומצם. כאשר משדרגים מווינדוס 10 לווינדוס 11 דרך עדכוני וינדוס, כברירת מחדל נשמרים קבצי מערכת ההפעלה הקודמת (ווינדוס 10) בכונן למשך 10 ימים בתקיה בשם Windows.old: [image: xhy9knj568lskjcpvjaf.png] מטרת השמירה היא כדי שיהיה ניתן במידת הצורך, לבטל את השדרוג ו"לשנמך" חזרה לווינדוס 10 בקלות (הדגמה בספוילר). Spoiler יש להיכנס ל"הסטורית עדכונים" ב"עדכוני וינדוס" (ניתן ללחוץ על הקישור הזה כדי לפתוח ישירות): [image: ncrcilubcfizeqkrzqmw.png] [image: qxxzwe9v2niv4ystdvw6.png] [image: jphvmebemspiv7tdtqnx.png] שימו לב - באם כפתור "חזור" לא מופיע או לא ניתן ללחיצה, סימן שהקבצים כבר נמחקו מהמערכת, וכדי לשנמך חזרה יש להתקין ווינדוס 10 מקובץ ISO - ע"י התקנה נקיה מהביוס, או מתוך המערכת - להוריד קובץ ISO של ווינדוס 10, לפתוח את קובץ הISO בסייר הקבצים, והפעלת הקובץ setup.exe ולהמשיך בתהליך ההתקנה. אלא שלאחר 10 ימים, הקבצים נמחקים אוטומטית מהמחשב, וכבר לא ניתן לבטל בקלות את השדרוג. במדריך יוסבר כיצד להאריך את הזמן שבו יהיה ניתן לחזור לווינדוס 10 בקלות דרך ההגדרות מעבר ל10 יום של ברירת המחדל (עד 60 יום). יש לפתוח את שורת הפקודה במצב מנהל (לחצן ימני על סמל התחל > "מסוף וינדוס (ניהול)"), ולהדביק את הפקודה הבאה ואנטר: dism /online /Set-OSUninstallWindow /Value:60 MitmachimTipבדוגמה ההגדרה היא 60 ימים, אבל ניתן לכתוב כל מספר בין 2 ל-60 במקום ה60, לדוגמה: dism /online /Set-OSUninstallWindow /Value:30 עבור 30 יום. לאחר מכן ניתן להריץ את הפקודה הבאה כדי לוודא שההגדרה אכן השתנתה ל-60 יום (או כל מספר אחר שבחרתם): DISM /Online /Get-OSUninstallWindow
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    1k צפיות
    ShlomoS
    MadrichimTipScreenToGif היא תוכנת הסרטת מסך חינמית בקוד פתוח המאפשרת שמירה של ההסרטה בפורמטי וידאו שונים, או בפורמט תמונת gif. התוכנה בעברית. תוכנה זו מכילה אופציות רבות מאוד, פשוט נסו ותיהנו. שימו לב! כדי שהתוכנה תעבוד, חובה שיהיה מותקן במחשב Net Framework 6 ומעלה. להלן קישורים ישירים להורדה של Net Framework 6 לגרסאות השונות של Windows: (מקור) עבור x64 סיביות (הכי נפוץ, כנראה זה מה שיש לכם) עבור x86 (32 סיביות) עבור Windows Arm64 הורדת התוכנה עצמה - גרסה 2.35.3 (ניתן לבדוק כאן מה הגרסה האחרונה שקיימת כרגע): 64 סיביות: גרסה ניידת | גרסת התקנה 32 סיביות: גרסה ניידת | גרסת התקנה לחילופין, ניתן להתקין ישירות מחנות מייקרוסופט או מאתר התוכנה. צילומי מסך Spoiler [image: rxwy53kpzpmbhsmc7j9b.png] זוהו מסך הפתיחה המוגדר כברירת מחדל של התוכנה. ניתן להגדיר שהתוכנה תיפתח ישירות לתוך המקליטים והעורך. [image: icsgjgviyoknz8yqxvoz.png] זהו ממשק המשתמש של מקליט מסך ברירת המחדל. פשוט מעבירים את החלון הזה על גבי התוכן שרוצים להקליט. [image: jt6d1nilero9qxg9qgrf.gif] אם תלחץ ותגרור את סמל הכוונת לחלון, המקליט יתאים את עצמו לגבולות. [image: fjopgjggwslhfu5a1dik.gif] זהו ממשק המשתמש החדש של המקליט , המאפשר לך ללחוץ ולגרור כדי לבחור אזור במסך. [image: qsyho6q9qknrwqj0d5v3.gif] זהו העורך, שבו ניתן את ההקלטות ולייצא אותו ל-gif , apng , וידאו , project , תמונות ו- psd . [image: ahj5puj4fhmebg6xwd5k.png] זה מקליט מצלמת האינטרנט. [image: nodt0tz3xgegwoc0oufl.gif] מסך ההגדרות של תוכנת ScreenToGif.
  • גרסאות מקוונות של תוכנות ידועות

    הועבר רשתות תוכן מקורי
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    7k צפיות
    ShlomoS
    תוכנת עריכת האודיו audacity - בדפדפן: https://wavacity.com
  • מדריך | צילום מסך בשיאומי - 3 דרכים

    שיאומי - Qin 1s+ צילום מסך
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    3k צפיות
    ShlomoS
    דרך 1: לחיצה על החץ למטה יחד עם לחצן ניתוק שיחה. לא עובד בכל הגרסאות. יישמר צילום מסך בזיכרון הפנימי, בתיקיית Pictures>Screenshot. צילום חדש לא מוחק את הקוד, יש למחוק ידנית את התמונות שלא צריכים. דרך 2: באמצעות תוכנת מובייל גו - יעבוד רק באם מופעל ניקוי באגים. דרך 3: באמצעות ADB - תלוי בניקוי באגים מופעל. הפקודה: screencap /sdcard/screen.png מיד יווצר באחסון המכשיר קובץ בשם screen.png שהוא צילום המסך שלכם. כמובן שאם תעשו את הצילום כשהמסך מכובה הוא ייצא שחור... יש לבצע את הצילום כשהמסך דולק. שימו לב שבדרך זו כל צילום מוחק את הצילום הקודם, אלא אם כן תשנו את השם או הנתיב שלו בפקודה.