מדריך | סוגי תיקיות ב-System

הועבר שיאומי - Qin 1s+
1 1 1.2k 1
  • מנהל האתר

    • app: אפליקציות מערכת. אפשר להכניס לשם אפליקציות שיופיעו (לאחר הפעלה מחדש) כאפליקציית מערכת.
    • priv-app: אפליקציות מערכת עם יותר הרשאות. priv מלשון פריבילגיה.
    • vital-app: מאפשר להכניס אפליקציות לשם שיוצגו כאפליקציות רגילות הניתנות להסרה, אך בפרמוט המכשיר האפליקציה תחזור. נפוץ בשימוש אצל בוני גרסאות, למשל את הלוח עברי מקובל להכניס לשם.

מדריכים מומלצים נוספים
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    2k צפיות
    ShlomoS
    ניתן גם להתחבר לקבצי המכשיר כפי שהוסבר במדריך הזה, ואז להעתיק אל המכשיר את האפליקציות שברצונכם להתקין, ואז להתקין אותן דרך הסייר המובנה של ה-WSA.
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    2k צפיות
    ShlomoS
    WSA, או Windows Subsystem for Android, היא בעצם סביבת האנדרואיד של ווינדוס 11. ה-WSA נחשב לחסכוני במעבד לעומת האימולטורים כגון נוקס ובלוסטאקס, אך הוא משתמש בהרבה זיכרון (ראם). כרגע, ה-WSA הרשמי תומך רק בהתקנת אפליקציות מחנות אמזון, וגם זה רק לבעלי חשבון אמזון ארה"ב, ורק למשתמשי תוכנית ווינדוס אינסיידר במסלול בטא. עם זאת, ניתן (גם ברשמי, אך זה יהיה בלי שירותי גוגל פליי, חנות גוגל פליי או רוט) להתקין אפליקציות באמצעות adb, או להשתמש בתוכנה מעולה שהופכת את ההתקנה לממש פשוטה. בסדרת מדריכים זאת, נסקור את נושא ה-WSA על שלל האופציות שלו, כולל האפשרות לרוט ושירותי/חנות גוגל, והוספת תעודות אבטחה. שימו לב: מלבד רשימת הדרישות הרגילה של ווינדוס 11, ל-WSA דרישות נוספות משלו: 8 GB של זיכרון RAM, וכונן מסוג SSD.
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    6k צפיות
    ShlomoS
    הדרכה בקצרצרה צריבת רום עושים לפי המדריך הזה, התקנת TWRP וקובץ רוט מפורטים במדריך הזה. אין אחריות מצד הפורום לתקלות וכדומה.
  • מדריך | צילום מסך בשיאומי - 3 דרכים

    שיאומי - Qin 1s+ צילום מסך
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    3k צפיות
    ShlomoS
    דרך 1: לחיצה על החץ למטה יחד עם לחצן ניתוק שיחה. לא עובד בכל הגרסאות. יישמר צילום מסך בזיכרון הפנימי, בתיקיית Pictures>Screenshot. צילום חדש לא מוחק את הקוד, יש למחוק ידנית את התמונות שלא צריכים. דרך 2: באמצעות תוכנת מובייל גו - יעבוד רק באם מופעל ניקוי באגים. דרך 3: באמצעות ADB - תלוי בניקוי באגים מופעל. הפקודה: screencap /sdcard/screen.png מיד יווצר באחסון המכשיר קובץ בשם screen.png שהוא צילום המסך שלכם. כמובן שאם תעשו את הצילום כשהמסך מכובה הוא ייצא שחור... יש לבצע את הצילום כשהמסך דולק. שימו לב שבדרך זו כל צילום מוחק את הצילום הקודם, אלא אם כן תשנו את השם או הנתיב שלו בפקודה.