שימו לב: את הקוד הזה #21#* לא לנסות במכשירי שיאומי מקשים - קוד זה יאפס לכם את המכשיר כולל כל התוכן שבו, אנשי קשר, הגדרות, וכולי.
השירות מאפשר לכם להפנות שיחות ממכשיר אחד לשני במקרה
שיש לכם שני טלפונים ואין לכם כוח להסתובב עם שניהם ישנה
אפשרות להפנות מאחד לשני, למשל מ052 ל050 [לדוגמה]. (ניתן לכל מספר כמובן על פי הכללים שלהלן).
הקודים בשיומי מגיבים לאט שימו לב לפחות 30-40 שניות זה קשור לטלפון ולא לחברה.
הפניה בנייד היא על פי הכללים הבאים:
א. השירות אינו כרוך בתשלום למעט חברת פלאפון נכון להיום - י"א תשרי תשפ"א
ב. הדקות על חשבון מי שמפנה
ג. במנויים הכשרים ההפניה רק לכשרים בלבד! למעט תא קולי ושירות מענה אנושי
שעובדים על ההפניה ששם המספר אינו כשר (סלקום)
ד. בחברות-סלקום, הוט, מובייל,פרטנר ההפניה גם לנייח וגם לנייד
חברות: פאלפון = נייד , רמי לוי = נייד , גולן טלקום = נייח בלבד
ה. בחברת גולן טלקום ההפניה מתבצעת מול השירות לקוחות בלבד ולא בהגדרות הטלפון
בסלקום מי שלא עשה הפנייה מעולם יתכן ויצתרך להתקשר באופן חד פעמי לשירות לקוחות
ועכשיו להגדרות
יש 2 אפשריות לבצע את ההפניה
א. הגדרות הטלפון
ב. קודים לביצוע ההגדרות באופן ישיר
בהגדרות הטלפון כולם יודעים,מה שלא כו"כ יודעים זה הקודים אותם אני יתן לכם .
ביטול חלקי פירושו שתוכלו להחזיר את ההפניה בלי להקיש את כול המספר מחדש גם אחרי שביטלתם כמובן חלקית
יש 4 סוגי הפניות
א. כל השיחות/תמיד - במצב זה אין אפשרות כלל לראות מי מתקשר
בדיקת מצב ההפניה אם פועל או כבוי הקישו #21#* ולחייג
הפעלת ההפניה הקישו #-------05276*21** ולחייג
ביטול חלקי #21# ולחייג
הפעלה אחרי ביטול חלקי 21#* ולחייג
ביטול מלא ##21# ולחייג
ב. אם תפוס - במצב זה תראו מי מתקשר אא"כ הוא ברשימת דחיה שאז הוא יופנה אוטומטית
אם לא פשוט תלחצו על ניתוק / דחיה והוא יופנה. החיסרון באופציה הזו - אם אתם מתקשרים למישהו וכבר יש צליל חיוג (לכם) מי שיתקשר אליכם בזמן הזה יופנה אוטומטית
או אם אתם מדברים אם מישהו ומצב שיחה ממתינה אינו מופעל הוא גם יופנה
להפעלה עיינו בהמשך הפוסט
בדיקת מצב ההפניה אם פועל או כבוי הקישו #67#* ולחייג
הפעלת ההפניה הקישו #-------05276*67** ולחייג
ביטול חלקי #67# ולחייג
הפעלה אחרי ביטול חלקי 67#* ולחייג
ביטול מלא ##67# ולחייג
ג. אם אין מענה - במצב זה תראו מי מתקשר ולאחר השניות שתבחרו השיחה תופנה
בדיקת מצב ההפניה אם פועל או כבוי הקישו #61#* ולחייג
הפעלת ההפניה הקישו #-------05276*61** ולחייג
ביטול חלקי #61# ולחייג
הפעלה אחרי ביטול חלקי 61#* ולחייג
ביטול מלא ##61# ולחייג
ד. אם אינו זמין - במצב זה גם אם הסים נמצא בים או אין קליטה או הטלפון מכובה השיחות יעברו לאן שתבחרו
בדיקת מצב ההפניה אם פועל או כבוי הקישו #62#* ולחייג
הפעלת ההפניה הקישו #-------05276*62** ולחייג
ביטול חלקי #62# ולחייג
הפעלה אחרי ביטול חלקי 62#* ולחייג
ביטול מלא ##62# ולחייג
שיחה ממתינה
בדיקת מצב #43#* ולחייג
הפעלה 43#* ולחייג
ביטול #43# ולחייג
חסוי
בדיקה על איזה מצב נמצא הסים #31#* ולחייג
הפעלה מספר חסויי 31#* ולחייג
כיבוי #31# ולחייג
שיחה חד פעמי ממספר חסוי: #31# והמספר לדוגמה 6------#31#05276`
חסימת שיחות עובד בפרטנר הסיסמה היא 0000
עדיף לא לשחק עם ההגדרה הזאת, כי אם הוקשה סיסמה שגויה 3 פעמים הסים יינעל.
יוצאות
בדיקת מצב #33#*
הפעלה 0000#*33*
ביטול 0000#*#33
נכנסות
בדיקת מצב #35#*
הפעלה 0000#*35*
ביטול 0000#*#35
יש גם חסימה בנלאומית
שאת זה תוכלו לראות בעצמכם בהגדרות המכשיר.