מדריך | שדרוג מווינדוס 10 לווינדוס 11 דרך עדכוני וינדוס - הארכת זמן הביטול

הועבר Windows 11
1 2 1.1k 1
  • מנהל האתר

    MadrichimTip

    שימו לב! ניתן לבצע מדריך זה רק בתוך 10 יום מעדכון הוינדוס!

    MadrichimTip

    שימו לב! פעולה זו תגרום לשמירת קבצי מערכת ההפעלה הישנה בדיסק למשך זמן רב יותר, ולא מומלצת בהכרח למי שיש לו שטח אחסון מצומצם.

    כאשר משדרגים מווינדוס 10 לווינדוס 11 דרך עדכוני וינדוס, כברירת מחדל נשמרים קבצי מערכת ההפעלה הקודמת (ווינדוס 10) בכונן למשך 10 ימים בתקיה בשם Windows.old:
    73857575-518a-4ee1-9ff3-a6ff1610b6cb-image.png
    מטרת השמירה היא כדי שיהיה ניתן במידת הצורך, לבטל את השדרוג ו"לשנמך" חזרה לווינדוס 10 בקלות (הדגמה בספוילר).

    יש להיכנס ל"הסטורית עדכונים" ב"עדכוני וינדוס" (ניתן ללחוץ על הקישור הזה כדי לפתוח ישירות):
    54655ae8-e5f2-494b-91ae-6ea9c24476cb-image.png
    18c310aa-0410-46ee-a3f3-61b4e50451e6-image.png
    7941c643-b36e-42b2-9f5c-cd3b862d9283-image.png
    שימו לב - באם כפתור "חזור" לא מופיע או לא ניתן ללחיצה, סימן שהקבצים כבר נמחקו מהמערכת, וכדי לשנמך חזרה יש להתקין ווינדוס 10 מקובץ ISO - ע"י התקנה נקיה מהביוס, או מתוך המערכת - להוריד קובץ ISO של ווינדוס 10, לפתוח את קובץ הISO בסייר הקבצים, והפעלת הקובץ setup.exe ולהמשיך בתהליך ההתקנה.

    אלא שלאחר 10 ימים, הקבצים נמחקים אוטומטית מהמחשב, וכבר לא ניתן לבטל בקלות את השדרוג.
    במדריך יוסבר כיצד להאריך את הזמן שבו יהיה ניתן לחזור לווינדוס 10 בקלות דרך ההגדרות מעבר ל10 יום של ברירת המחדל (עד 60 יום).

    יש לפתוח את שורת הפקודה במצב מנהל (לחצן ימני על סמל התחל > "מסוף וינדוס (ניהול)"), ולהדביק את הפקודה הבאה ואנטר:

    dism /online /Set-OSUninstallWindow /Value:60
    

    MitmachimTip

    בדוגמה ההגדרה היא 60 ימים, אבל ניתן לכתוב כל מספר בין 2 ל-60 במקום ה60, לדוגמה: dism /online /Set-OSUninstallWindow /Value:30 עבור 30 יום.

    לאחר מכן ניתן להריץ את הפקודה הבאה כדי לוודא שההגדרה אכן השתנתה ל-60 יום (או כל מספר אחר שבחרתם):

    DISM /Online /Get-OSUninstallWindow
    
  • ShlomoS Shlomo העביר נושא זה מ-טיוטות ב-

מדריכים מומלצים נוספים
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    2k צפיות
    ShlomoS
    כידוע בGmail אין אפשרות לחסום באמת כתובת אימייל, אפשרות ה"חסימה" רק גורמת למיילים להגיע לספאם, ועם מסנן זה יכול להגיע לאשפה, ולא יותר. כך שאין אפשרות לחסימה "הרמטית" באמת של כתובות מטרידות וכדומה. ה"יישום" הבא מאפשר בקלי קלות לחסום כתובות בצורה אמיתית - כל מייל שיגיע מכתובת שנחסמה לא יופיע כלל בדואר נכנס/ספאם/אשפה, ולאחר כדקה יימחק לצמיתות מהמייל. שימו לב: הקוד מוגש AS-IS. אין אחריות על אובדן מידע וכדומה כתוצאה מבאגים וטעויות כלשהן אם ישנן. להעתקת הסקריפט לחץ כאן הוראות התקנה: יש להיכנס לקישור שלמעלה ולאשר העתקה: [image: 1689335494893-f3b17688-5e26-4d7c-9a45-0d39987c36ff-cleanshot-2023-07-14-at-14.51.09-2x.png] תיפתח הטבלה, יש ללחוץ על הכפתור "להתקנה ראשונית לחץ כאן": [image: 1689336709689-2bba6523-fa09-4032-abef-3ff45e6f957b-cleanshot-2023-07-14-at-14.50.23-2x.png] לאחר מספר שניות תעלה כזאת חלונית, יש ללחוץ על "המשך": [image: 1689335850388-279a41ef-b554-4b2b-8402-36173b7ad57c-cleanshot-2023-07-14-at-14.57.05-2x.png] לבחור את חשבון הגוגל שלכם, ולאחר מכן תראו אזהרה כזאת: [image: 1689336005644-f83c5979-97a6-4573-91f5-716975df5f06-cleanshot-2023-07-14-at-14.57.56-2x.png] יש ללחוץ על "מתקדם" ואז "כניסה אל חסימת כתובות אימייל (v1.0) (לא מאובטח)" - הסקריפט מאובטח לחלוטין כיוון שהוא בחשבון שלכם. תוכלו גם לקרוא את הקוד בעצמכם אם תרצו. לאחר מכן יש לאשר את ההרשאות בחלון שיעלה. כעת לחצו שוב על כפתור ההתקנה, והמתינו עד שיהיה כתוב מתחת הכפתור " ההתקנה בוצעה". זהו! הסקריפט הותקן בהצלחה. כעת תוכלו להוסיף בטור השמאלי (הצהוב) כתובות אימייל לחסימה, אחת בכל שורה, ותוך מספר שניות הסקריפט יעדכן את כל ההגדרות הנדרשות כדי לחסום את הכתובת החדשה. חלק מהקוד בהשראת הסקריפט הזה שפרסם @אביי.
  • 1 הצבעות
    3 פוסטים
    14k צפיות
    ShlomoS
    אופציה נוספת: https://apps.microsoft.com/store/detail/apk-installers/9P2JFQ43FPPG
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    799 צפיות
    ShlomoS
    זו תוכנה קלילה, שהפעלה שלה מחליפה שפה, כמו בלחיצה על מקשי alt + shift. ניתן להצמיד את התוכנה לשורת המשימות, וכך להחליף את השפה בקלות בלחיצה אחת. (שימושי למי שרגיל להחליף דרך שורת המשימות...) אפשר גם לשים את קובץ התוכנה במקום כלשהו במחשב, ליצור קיצור דרך לתוכנה (שוב, במיקום כלשהו), ואז להיכנס למאפייני קיצור הדרך ולבחור בלשונית "קיצור דרך" קיצור מקשים להפעלה: [image: rt9z7h89gfvaxkzozreb.png] (את הקיצור בוחרים על ידי לחיצה אחת בחלונית המסומנת בתמונה - ואז לחיצה על המקש שברצונכם להגדיר כקיצור, ואישור). הורדת התוכנה: שינוי-שפה.exe, או מכאן. קרדיט על יצירת התוכנה.
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    1k צפיות
    ShlomoS
    מכירים את זה שאתם רוצים למחוק או לגזור תיקיה במחשב או בדיסק הנשלף שלכם, והמחשב כותב לכם שאתם צריכים הרשאת ניהול בכדי למחוק או לגזור את התיקייה? דבר זה קורה בגלל שבהגדרות התיקייה מוגדרים רק משתמשים מסויימים כמנהלים על התוכן, ועל כן אתם צריכים לאשר שאתם המנהלים של התיקייה, אפשר לשנות את ההגדרות הללו עם המאפיינים של התיקייה בלשונית אבטחה, אך כשזה מגיע לעשרות או מאות תיקיות כאלה, זה עלול לקחת זמן מה, וזה חוץ מהפעולות שדורשות ידע... אחרי ההתקנה תלחצו לחצן ימני על כל תיקייה שתרצו, ותלחצו על האופציה החדשה שנוספה - "Take ownership": [image: trzxlhb3edzfpdplfuvy.png] יפתחו ויסגרו מספר חלונות שחורים של שורת הפקודה (לפי כמות הקבצים שעליהם לקחתם בעלות), כאלה בערך: [image: pv0wpckvyqfah8cswigy.jpg] ובסיום הפעולה יהיה לכם הרשאות מלאות על התקיה. הורדות: הוספת כפתור "Take Ownership" בתפריט קליק ימני הרגיל: Add_Take_Ownership_to_context_menu.reg הוספת הכפתור רק לתפריט המורחב - שמוצג בלחיצה על שיפט+מקש ימני: Add_Shift+Right-Click_Take_Ownership_with_Pause_to_context_menu.reg הורידו את הגרסה הרצויה, הפעילו את הקובץ, ואשרו. התחרטתם? הכפתור מפריע לכם? רציתם רק לקבל הרשאה על קובץ ספציפי ולא מעוניינים בכפתור באופן קבוע? הורידו את הקובץ הבא: Remove_Take_Ownership_from_context_menu.reg הפעילו ואשרו, והכפתור יוסר. קרדיט; קרדיט על חלק מהניסוח.