WSA - סביבת האנדרואיד של ווינדוס 11 - מבוא


מדריכים מומלצים נוספים
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    880 צפיות
    ShlomoS
    MadrichimTipלגישה דו-כיוונית, כלומר אפשרות גם להעתיק קבצים מתוך הWSA, ראו כאן. מערכת הקבצים של הWSA היא מעין אימולטור. כלומר אם לדוגמה רוצים לשלוח בווצאפ קובץ, וכנ"ל כל אפליקציה שרוצים לשלוח בה קבצים מהמחשב, אין אפשרות. כיוון שמערכת הקבצים של WSA נפרדת מהמערכת קבצים של המחשב. הסקריפט הבא יוסיף לתפריט מקש ימני של כל קובץ במחשב את האופציה "העתק קובץ לאנדרואיד", כשתלחצו על אפשרות זו הקובץ יועתק לתיקיית ההורדות של המחשב בצורה זמנית, ובסיום הפעולה הקובץ יופיע בתיקיית ההורדות של ה-WSA משם תוכלו לשלוח אותו בכל אפליקציה שתרצו. כדי להתקין את הכלי יש להפעיל את קובץ ה-EXE הבא ולאשר את ההודעה שתעלה לאחר הפתיחה שלו: ‏‏CopyToWsa 3.1.exe קרדיט.
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    1k צפיות
    ShlomoS
    מכירים את זה שאתם רוצים למחוק או לגזור תיקיה במחשב או בדיסק הנשלף שלכם, והמחשב כותב לכם שאתם צריכים הרשאת ניהול בכדי למחוק או לגזור את התיקייה? דבר זה קורה בגלל שבהגדרות התיקייה מוגדרים רק משתמשים מסויימים כמנהלים על התוכן, ועל כן אתם צריכים לאשר שאתם המנהלים של התיקייה, אפשר לשנות את ההגדרות הללו עם המאפיינים של התיקייה בלשונית אבטחה, אך כשזה מגיע לעשרות או מאות תיקיות כאלה, זה עלול לקחת זמן מה, וזה חוץ מהפעולות שדורשות ידע... אחרי ההתקנה תלחצו לחצן ימני על כל תיקייה שתרצו, ותלחצו על האופציה החדשה שנוספה - "Take ownership": [image: trzxlhb3edzfpdplfuvy.png] יפתחו ויסגרו מספר חלונות שחורים של שורת הפקודה (לפי כמות הקבצים שעליהם לקחתם בעלות), כאלה בערך: [image: pv0wpckvyqfah8cswigy.jpg] ובסיום הפעולה יהיה לכם הרשאות מלאות על התקיה. הורדות: הוספת כפתור "Take Ownership" בתפריט קליק ימני הרגיל: Add_Take_Ownership_to_context_menu.reg הוספת הכפתור רק לתפריט המורחב - שמוצג בלחיצה על שיפט+מקש ימני: Add_Shift+Right-Click_Take_Ownership_with_Pause_to_context_menu.reg הורידו את הגרסה הרצויה, הפעילו את הקובץ, ואשרו. התחרטתם? הכפתור מפריע לכם? רציתם רק לקבל הרשאה על קובץ ספציפי ולא מעוניינים בכפתור באופן קבוע? הורידו את הקובץ הבא: Remove_Take_Ownership_from_context_menu.reg הפעילו ואשרו, והכפתור יוסר. קרדיט; קרדיט על חלק מהניסוח.
  • 1 הצבעות
    2 פוסטים
    3k צפיות
    ShlomoS
    במידה ושכחתם במהלך ההתקנה להוסיף שפה עברית, תוכלו להריץ את ההתקנה מחדש בצורה תקינה, או להשתמש בקובץ הזה שמוסיף ל-GreenShot שפה עברית (ואח"כ לבחור בהגדרות בעברית כמו שהוסבר למעלה).
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    1k צפיות
    ShlomoS
    הכניסו את הנ"ל לתיקיית system/media ע"י סייר רוט (מומלץ ע"י רוט אקספלורר, להורדה: root explorer) אנימציה ש@איש-אמת העלה מפורום xda: bootanimation.zip (אנימציות רבות נוספות ניתן למצוא כאן אנימציה ש@zalmensmok הכין מאנימציה של נוקיה 208: bootanimation.zip (יש להוריד את (1) משם הקובץ) באם תרצו אנימציה גם בהדלקה: יש לשכפל (העתק-הדבק) את הקובץ ZIP ולקרוא לקובץ המשוכפל בשם: shtownanimation.zip להוריד את הקובץ הבא: bootanimation ולהכניס לנתיב /bin) (ולא /system/bin) . הסייר ישאל אותך האם להחליף, תאשר [יש לשמור את הקובץ המקורי כי אם זה לא יעבוד אז הכיבוי שלו יהיה מאוד מציק] לחיצה ארוכה על הקובץ שהעתקנו כעת (ללא הסיומת), ובאפשרויות נוספות ללחוץ על "הרשאות", ולשנות את מספר האוקטלי ל-7777 (הרשאות מלאות). לחיצה קצרה על הקובץ, ובחירה בהרצה באמצעות לינוקס סקריפט. האנימציה אמורה להידלק ולאחר מכן האנימציה תופעל בקביעות בעת הכיבוי/הדלקה. נספח: תוכנה ליצירת קבצי ZIP לאתחול, משום מה עובדת רק על יצירה מתוך קובץ gif, להורדה: https://boot-animation-factory.en.lo4d.com/download/mirror-ls1 קרדיט ל@zalmensmok על הקבצים וההדרכה שהובילו למדריך זה.