WSA - סביבת האנדרואיד של ווינדוס 11 - מבוא


מדריכים מומלצים נוספים
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    2k צפיות
    ShlomoS
    כידוע ישנם כמה תוספים שמאפשרים הקלדה קולית בג'ימייל, לדוגמה התוסף Dictation for Gmail, אבל הפעם אביא תוסף, שמאפשר לכתוב בכל מקום בדפדפן - בתיבת החיפוש של גוגל, במייל כמובן, בפורומים השונים, וכן הלאה. את התוסף ניתן להוריד ישירות מחנות גוגל, ולמי שחנות גוגל כרום חסומה - ניתן להוריד מכאן את התוסף להתקנה אופליין. לאחר התקנת התוסף, תיפתח כרטיסיית התוסף, שבה הוא ינחה אתכם בהגדרת התוסף, והענקת ההרשאות הנצרכות לו (ניתן כמובן להיעזר בתרגום גוגל...). אם הצלחתם להסתדר לבד - מצויין, אבל אם לא - יש כאן בספוילר הוראות מפורטות. Spoiler [image: eqhgeqfneo4mphifh6de.png] תלחצו על הכפתור הירוק - NEXT לאחר מכן התוסף יבקש ממכם להעניק הרשאות שימוש במיקרופון - כדי שהוא יוכל לזהות את הקול שלכם... [image: tk2vlb2mjcrr1kcqf0in.png] תלחצו על הכפתור הירוק (הראשון), ואשרו את הבקשה שתופיע: [image: oqjez6esu6dchkwh6hmd.png] ולחצו שוב על NEXT. כעת התוסף יבקש ממכם לבחור שפה לזיהוי, בחרו ב-"Hebrew (israel)", כמו בתמונה הבאה: [image: efdxzgsh9249mwsmh0sq.png] ולחצו NEXT. כעת התוסף ידריך אתכם כיצד להצמיד את התוסף לראש הדפדפן (לא חובה, אבל מומלץ...). כדי להפעיל את הזיהוי, יש ללחוץ על סמל התוסף. [image: z0xjgz0kyge8rsgcfp8v.png] בדף הבא תוכלו לנסות את יכולות התוסף, כדי להפעיל אותו לחצו על סמל התוסף המופיע באיזור התוספים של הדפדפן. [image: dlqqbxx4pdytzagz3tf8.png] זהו! סיימתם להגדיר את התוסף. כעת תוכלו להתחיל להשתמש בו בכל אתר שתרצו - על ידי לחיצה על סמל התוסף באיזור התוספים. התוסף מוסיף באתרים שונים, למשל בג'ימייל, כמה כפתורים, אחד שמציע שדרוג לגרסה בתשלום, ואחד להגדרות התוכנה: [image: en2lgyn5tdameywkyily.png] ניתן להסתיר את הכפתורים באמצעות חוסם פרסומות, או באמצעות הכנסת קוד ה-CSS הבא לתוסף להזרקת CSS לאתרים: #voicein_upgrade,#voicein_help { display: none !important } #voicein_settings { display: none !important } הערה: אם אינכם רוצים להסתיר גם את כפתור ההגדרות, אל תכניסו את שורות 5-7. בנוסף, ישנו תוסף בשם Speech Recognition Anywhere, אותו ניתן להוסיף ישירות מחנות כרום, או להוריד מכאן קובץ להתקנה אופליין. היתרון שלו - פשוט להתקנה והגדרה, פשוט להתקין ולהתחיל להשתמש... החסרון - מוסיף מסגרת אדומה עם הטקסט שהוא מזהה, בנוסף להכנסתו בתיבת הטקסט הרצויה (למשל תיבת כתיבת פוסט בפורום), וכן שימוש בו פותח את דף התוסף, בשונה מהתוסף הראשון שפועל ברקע.
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    3k צפיות
    ShlomoS
    תוכנה גרפית שעושה את אותה פעולה: https://www.sordum.org/14479/windows-11-classic-context-menu-v1-2 MadrichimTipהרצת הפקודה תסגור את כל החלונות הפתוחים של סייר הקבצים, ותעצור פעולות העתקה/העברה! שימו לב שלא פועל משהו חשוב לפני הרצת הפקודה! בווינדוס 11 נקטו בגישה מנימליסטית, ובתפריט מקש ימני - מופיעות רק מעט פונקציות מובנות, כגון העתק, גזור, וכדומה, ואם רוצים להשתמש באופציה שתוכנה מוסיפה - למשל חילוץ/דחיסת קובץ באמצעות תוכנת WinRar - תצטרכו לעבור ל"אפשרויות נוספות": [image: xuobivj9iikew1w44f0w.png] פתרון בקצרה: להוריד את הקובץ הזה ולהריץ, כמובן לאחר שמוודאים שלא מתבצעת כעת פעולת העתקת/העברת קבצים כיוון שהיא תופסק. ובהרחבה... ניתן לשנות זאת באמצעות התוכנה המובאת כאן, (אגב זו תוכנה שאפשר דרכה גם להחזיר את ההתחל של וינדוס 10, או לשלוט בגודל ומיקום ההתחל החדש של ווינדוס 11), אך מכיוון שזו תוכנה שאפשר בטעות לעשות איתה נזקים, כיוון שהיא משוכללת מוד ובאנגלית מלאה, נביא כאן דרך שניה ופשוט יותר: להריץ את הקובץ הזה או להריץ בשורת הפקודה (CMD בלבד!) (אין צורך להריץ כמנהל, כיוון שההגדרה הינה למשתמש הנוכחי בלבד) את השורה הבאה: reg.exe add "HKCU\Software\Classes\CLSID\{86ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2}\InprocServer32" /f /ve ולאחר מכן את הפקודה הזאת (שימו לב לוודא שלא מתבצעת כעת פעולת העתקת/העברת קבצים כיוון שהיא תופסק): taskkill /f /im explorer.exe && start explorer.exe ותקבלו את התפריט המורחב של ווינדוס 10. התחרטתם? אין בעיה! הפעילו את הקובץ הזה או הריצו בשורת הפקודה (CMD בלבד!) את הפקודה הזאת: reg.exe delete "HKCU\Software\Classes\CLSID\{86ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2}" /f ולאחר מכן את הפקודה הזאת: taskkill /f /im explorer.exe && start explorer.exe קרדיט: xda, reddit.
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    1k צפיות
    ShlomoS
    צריך להתקין אפליקציית שיתוף כדוגמת Sweech (הקובץ להורדה בלחיצה כאן או כאן למי שחסום לו..) הוראות התקנה: התחברות ב-ADB (להורדה מכאן) ל-IP של הWSA: adb connect localhost:58526 התקנת הקובץ APK: adb install "C:\נתיב_הקובץ.apk" לחילופין, ניתן להתקין את האפליקציה (או כל אפליקציה אחרת...) באמצעות תוכנת העזר WSAToolbox על ידי לחיצה על install apk file בתפריט התוכנה ובחירת קובץ האפליקציה בחלון שנפתח. לאחר התקנת האפליקציה באחת מ-2 הדרכים הנ"ל, יש לפתוח אותה, וללחוץ על הכפתור המרכזי כדי להתחיל את השיתוף.. [image: lbvvedoeaidvlcx8oczg.png] ללחוץ למעלה על הכתובת שנוצרת, ולהיכנס אליה מהדפדפן.. [image: f4wxwshhstqvbe7cndnw.png] יוצגו לפניכם כל התקיות של ה-WSA, וכן אפשרות להכניס טקסט ללוח ההדבקה שלו. ניתן גם לגרור קבצים מתוך המחשב לתוך התיקיה הרצויה בתצוגה שפתחתם בדפדפן, אך לא ניתן למחוק דרך שם את הקבצים אלא רק דרך הסייר של הWSA אותו תוכלו למצוא בהתחל של המחשב. [image: h6uvvvtzhvv5d04igsqu.png] קרדיט.
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    934 צפיות
    ShlomoS
    התקינו את האפליקציה Root Checker Basic. (אפשר להוריד את האפליקציה ישירות מכאן). פעלו לפי התמונות הבאות: [image: o49fhziwxdn93ntddtdt.png] [image: n0gu3uhsiavfatbwkssf.png] [image: lh7u69y0hqpdinlhbwqk.png] עכשיו תקפוץ (לזמן מוגבל) חלונית שאלה של ה-Magisk האם להעניק גישת Root, תלחצו על 'הענק' כמו בתמונה. [image: gs2izec4av4tue9txnse.png] אם הענקתם אז תראו ווי ירוק: [image: yzhucnfjgn8q8mxnzx4y.png] זה אומר שיש לכם גישת רוט במכשיר. קרדיט.