תוכנת צילום מסך הכי טובה - GreenShot

תוכנות להורדה - מסודר
2 2 2.5k 1
  • מנהל האתר

    התוכנה מאפשרת לצלם מסך בלחיצת כפתור במקלדת (ניתן לבחור איזה כפתור), לערוך את הצילום, ועוד.

    להורדה בחינם מהאתר הרשמי: https://getgreenshot.org/downloads

    MadrichimTip

    שימו לב: לאחר ההתקנה, לא לפתוח את התוכנה דרך ההתחל, אלא דרך הסמל בשורת המשימות באיזור ההתראות:
    4a503d7a-7684-444a-8479-e95c622b53f7-image.png

    כדי שהתוכנה תהיה בעברית יש לבחור בשלב ההתקנה להוסיף שפה עברית:
    (לבחור בהתחלה בהתקנת בשפה האנגלית, ואז בשלב בחירת התכונות לבחור להוסיף עברית:
    87525be3-81d9-414a-87cc-49401e2299b5-image.png
    ולאחר ההתקנה להיכנס להגדרות ולבחור שפה עברית)

    ניתן לבחור את יעד הלכידה:
    109cd8c5-df0c-4056-8474-a533f88f269a-image.png

  • מנהל האתר

    במידה ושכחתם במהלך ההתקנה להוסיף שפה עברית, תוכלו להריץ את ההתקנה מחדש בצורה תקינה, או להשתמש בקובץ הזה שמוסיף ל-GreenShot שפה עברית (ואח"כ לבחור בהגדרות בעברית כמו שהוסבר למעלה).


מדריכים מומלצים נוספים
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    3k צפיות
    ShlomoS
    תוכנה גרפית שעושה את אותה פעולה: https://www.sordum.org/14479/windows-11-classic-context-menu-v1-2 MadrichimTipהרצת הפקודה תסגור את כל החלונות הפתוחים של סייר הקבצים, ותעצור פעולות העתקה/העברה! שימו לב שלא פועל משהו חשוב לפני הרצת הפקודה! בווינדוס 11 נקטו בגישה מנימליסטית, ובתפריט מקש ימני - מופיעות רק מעט פונקציות מובנות, כגון העתק, גזור, וכדומה, ואם רוצים להשתמש באופציה שתוכנה מוסיפה - למשל חילוץ/דחיסת קובץ באמצעות תוכנת WinRar - תצטרכו לעבור ל"אפשרויות נוספות": [image: xuobivj9iikew1w44f0w.png] פתרון בקצרה: להוריד את הקובץ הזה ולהריץ, כמובן לאחר שמוודאים שלא מתבצעת כעת פעולת העתקת/העברת קבצים כיוון שהיא תופסק. ובהרחבה... ניתן לשנות זאת באמצעות התוכנה המובאת כאן, (אגב זו תוכנה שאפשר דרכה גם להחזיר את ההתחל של וינדוס 10, או לשלוט בגודל ומיקום ההתחל החדש של ווינדוס 11), אך מכיוון שזו תוכנה שאפשר בטעות לעשות איתה נזקים, כיוון שהיא משוכללת מוד ובאנגלית מלאה, נביא כאן דרך שניה ופשוט יותר: להריץ את הקובץ הזה או להריץ בשורת הפקודה (CMD בלבד!) (אין צורך להריץ כמנהל, כיוון שההגדרה הינה למשתמש הנוכחי בלבד) את השורה הבאה: reg.exe add "HKCU\Software\Classes\CLSID\{86ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2}\InprocServer32" /f /ve ולאחר מכן את הפקודה הזאת (שימו לב לוודא שלא מתבצעת כעת פעולת העתקת/העברת קבצים כיוון שהיא תופסק): taskkill /f /im explorer.exe && start explorer.exe ותקבלו את התפריט המורחב של ווינדוס 10. התחרטתם? אין בעיה! הפעילו את הקובץ הזה או הריצו בשורת הפקודה (CMD בלבד!) את הפקודה הזאת: reg.exe delete "HKCU\Software\Classes\CLSID\{86ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2}" /f ולאחר מכן את הפקודה הזאת: taskkill /f /im explorer.exe && start explorer.exe קרדיט: xda, reddit.
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    1k צפיות
    ShlomoS
    מומלץ לגבות קודם את הקובץ המקורי! לבקשת @יוסי-לוי ממתמחים טופ, ערכתי את היישום חייגן של יאנג ותיקנתי את הבאג שהספרות [במהלך שיחה] בצבע לבן/שקוף, מלבד הספרה 1... צילום מסך של יאנג עם החייגן המקורי: [image: rtcvtq1ehpskd2w29dhu.png] צילום מסך של החייגן המתוקן: [image: cl29ksctyj5ccwwxyyyk.png] יש להוריד את הקובץ המצורף, ולדחוף אותו בתיקיית /system/app (לבעלי רוט בלבד!) במקום הקיים. בהנאה! שימו לב - הקובץ יורד כשכל השם שלו באותיות קטנות. כדי שהקובץ יעבוד, יש לשנות את האות S והאות P לאות גדולה, כפי שמופיע בשם הקובץ פה בפורום. הקובץ מתאים לכל הגרסאות (N, S, T וכו'), רק יש להקפיד על שם הקובץ כמו שכתוב למעלה. SecPhone.apk גרסה נוספת, כאן.
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    16k צפיות
    ShlomoS
    מגביר עוצמת קול - נתקלתם ברשת בסרטון עם עוצמת שמע נמוכה? בעזרת תוסף זה תוכלו להגביר את הווליום עד 600% (רגיל זה 100%) (קרדיט) [image: 1686672285834-icon_64.png] SingleFile מאפשר לשמור עמוד שלם כולל CSS, תמונות, גופנים, iframe וכו', כקובץ HTML בודד. אפשר גם לשמור רק חלק מהעמוד, לערוך את העמוד שנוצר, ועוד. [image: 1687038908517-cleanshot-2023-06-18-at-00.54.54.png] Save Page WE כמו SingleFile (התוסף הקודם), מאפשר לשמור דף עם כל התוכן והתמונות. לא חוסם את השימוש בדף עד סיום ההורדה כמו הקודם, אבל פחות משוכלל.
  • מדריך | צילום מסך בשיאומי - 3 דרכים

    שיאומי - Qin 1s+ צילום מסך
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    3k צפיות
    ShlomoS
    דרך 1: לחיצה על החץ למטה יחד עם לחצן ניתוק שיחה. לא עובד בכל הגרסאות. יישמר צילום מסך בזיכרון הפנימי, בתיקיית Pictures>Screenshot. צילום חדש לא מוחק את הקוד, יש למחוק ידנית את התמונות שלא צריכים. דרך 2: באמצעות תוכנת מובייל גו - יעבוד רק באם מופעל ניקוי באגים. דרך 3: באמצעות ADB - תלוי בניקוי באגים מופעל. הפקודה: screencap /sdcard/screen.png מיד יווצר באחסון המכשיר קובץ בשם screen.png שהוא צילום המסך שלכם. כמובן שאם תעשו את הצילום כשהמסך מכובה הוא ייצא שחור... יש לבצע את הצילום כשהמסך דולק. שימו לב שבדרך זו כל צילום מוחק את הצילום הקודם, אלא אם כן תשנו את השם או הנתיב שלו בפקודה.